Cum sa fii femeie in toata firea si sa te comporti ca o adolescenta

People.com

Am vorbit într-un post anterior despre nevoia divelor de a apărea pe copertele revistelor retuşate. Atât de retuşate încât ajungi să te mai întrebi dacă sunt ele. În acest post, aş vrea să vă aduc la cunoştinţă o problemă de altă natură, să-i spunem generic psihologică. Când o femeie se foloseşte de diverse trucuri pentru a-şi masca vârsta, credeţi că este foarte împăcată cu ea însăşi? Da, sunt de acord că toate încercăm prin vestimentaţie sau coafură să transmitem un anumit mesaj despre propria persoană, dar de când a devenit asta un instrument de manipulare?

Aceste femei trecute de vârsta de 40 de ani care au acces la tratamente şi produse de mii de dolari, pretind că totul se datorează atitudinii, nivelului de fericire şi eu vin şi spun: BULLSHIT! Vreau una singură să aibă curaj să declare că este produsul unei echipe de ştilişti şi al unei investiţii în valoare de x bani. Şi astea sunt modelele promovate că mai-mai îmi vine să-i dau dreptate profesoarei de engleză.

Aud de fiecare dată acelaşi discurs ieftin: „Ştiu cine sunt, am ajuns la o vârstă la care mă simt împăcată cu mine însămi, nu mai am temeri şi complexe…” bla bla. Atunci de ce încerci la 40 de ani să pari de 20, de unde disperarea de a te agăţa de tinereţe? Ok, cu toţii ne-am prins că puteţi arăta în continuare bine după ce aţi depăşit anii tinereţii. Dilema fizicului am elucidat-o, dar ce spune despre tine faptul că te afişezi cu un iubit mai tânăr cu 20 de ani? De unde nevoia asta de a demonstra lumii că eşti încă tânără şi poţi avea orice bărbat, dacă nu din prea multă nesiguranţă de sine

Eu vorbesc despre un fenomen, dar am şi câteva exemple concrete.

Proba A: Jennifer Lopez. O femeie superbă, cu o atitudine muy caliente demnă de originile ei latine, dar care se străduieşte prea mult. O admir sincer pentru felul în care arăta la vârsta ei, după ce a fost gravidă cu gemeni. Sunt sigură că nu e complet meritul ei, dar să-i dăm credit pentru asta. În schimb, inculpata se face vinovată de supra-expunerea relaţiei ei cu Casper Smart. Aş vrea să vă reamintesc că în trecut, J-Lo a fost măritată cu unul dintre dansatorii ei pentru o scurtă perioadă de timp. Iată cum o femeie care se auto-declară matură repetă aceeaşi greşeală ca în tinereţe, având o relaţie cu un alt dansator mult mai tânăr la doar câteva luni după ce a divorţat de Marc Anthony.

Priviţi minunăţie de videoclip:

Tiskin.com

Proba B: Madonna. Nu ştiu dacă aţi auzit, dar a lansat o nouă piesă care zice aşa:  „Every record sounds the same, you got to step into my world”. Really? Şi asocierea cu M.I.A. şi Nicki Minaj nu e o încercare disperată de a părea hip? Dacă melodia asta are vreo legătură cu stilul ei şi sună diferit de tot ce e la modă în momentul de faţă în industria muzicală, eu îmi iau halatul alb şi mă mut la balamuc. Choice of words, people! „Don’t play the stupid game, cause I’m a different kind of girl”, zice ea. „Like a virgin” la 52 de ani, adaug eu. Ironia vieţii! Ah da şi era să uit, are şi Madonna un iubit de 24 de ani.

Proba C: Demi Moore. Fosta soţie a lui Ashton Kutcher a încercat atât de mult să-şi menţină „prospeţimea” încât la un moment dat se vehicula în presă că apelează la un tratament cu lipitori. Anorexică şi cu un soţ surprins de paparazzi în timp ce îşi făcea de cap cu alte femei, povestea ei chiar are un deznodământ trist. A ajuns la reabilitare după ce a inhalat cantităţi mari dintr-o substanţă toxică.

Ideea este următoare: nu cred că viaţa unei femei se termină la 40 sau 50 de ani sau că e vârsta la care trebuie să te retragi din orice fel de activitate, dar mi-ar plăcea ca aceste femei să se comporte în concordanţă cu statutul de femei mature pe care singure şi-l arogă.

11 thoughts on “Cum sa fii femeie in toata firea si sa te comporti ca o adolescenta

  1. Eu ma intreb cum se simt ele cand stiu ca baietii astia stau cu ele doar pentru bani si notorietate. Sa zicem totusi ca J Lo arata foarte bine, nu cred ca e o neplacere sa fii iubitul ei, iar Ashton Kutcher este destul de cunoscut, dar “gagicul” Madonnei… Cum sa stai cu un pusti care ti-ar putea fi copil? Acum eu nu zic sa stea cu un mos, dar un barbat macar de 40-50 de ani, sa zicem chiar 35. Eu zic ca n-ar fi rau deloc 😛 si n-ar starni atatea controverse.

    • Sa stii ca si eu ma intrebam de ce nu aleg barbati de-aceeasi varsta sau macar apropriata. Probabil vor doar sa se distreze, dar in acelasi timp nu vor sa fie considerate niste usuratice. Desi, pe mine una putin m-ar interesa aventurile lor, mi se pare mai deranjant faptul ca se afiseaza cu pustii astia peste tot.

  2. Chiar azi ma uitam la un articol in care prezentau actrite peste 40 de ani ( gen Kim Catrall ) care nu vor sa accepte faptul ca au o varsta si ca nu se mai pot imbraca ca la 20 de ani ( tot o problema de ordin psihologic as zice eu).
    Normal ca nu vor sa renunte sa fie vesnic tinere, pt ca atunci cand erau tinere au avut cel mai mare succes si … odata ce s-au obisnuit cu mierea, e cam greu sa renunte la ea.. ar vrea sa triseze timpul si sa fie mereu in voga si mereu “proaspete”…

  3. Pe Madonna nu mai pot s-o apreciez de mulţi ani, de când mesajul ei cel mai pregnant a devenit “cât de nasoală e viaţa de vedetă multimilionară”. E definiţia femeii răsfăţate.

    • Sunt de acord cu tine, Catalin. Am o intrebare pentru tine: nu ti se pare deplasata comparatia dintre Lady Gaga si Madonna? Nu incerc sa diminuez succesul pe care l-a avut Madonna IN TRECUT, dar Lady Gaga mi se pare mult mai talentata.

      • Madonna e o legendă vie în industrie, e în top de 25 de ani şi “la vremea ei” a avut un succes uriaş venind cu un produs inedit (sau fiind ea însăşi un produs inedit – calitatea rămâne de discutat). De aceea orice artist foarte popular va fi comparat cu ea şi e greu de pus deasupra ei în industrie. Lady Gaga are, probabil, un registru vocal mai bogat (plus că mai foloseşte şi pianul în timp ce cântă) şi, actualmente, compoziţii mai bune.

  4. Pingback: Prima mea………………………LEAPSA | Eco-Healthy Life

  5. Sunt total de acord cu tine. E de-a dreptul trist când vezi o Madonna care se chinuie să fie cool şi cade în ridicol. Sunt şi femei care îşi arată vârsta fără complexe şi care sunt foarte respectate. De exemplu: Maryl Streep.

  6. Pingback: Săptămâna sexy « Sexyleanu

Leave a comment